جمعه , ۴ خرداد ۱۳۹۷

سخنرانان سمینار آموزشی تحولات دیجیتال

سخنرانان سمینار آموزشی تحولات دیجیتال

پروفسور Carsten Bartsch

  • قائم مقام مدرسه اقتصاد مونیخ “HDBW”.
  • مشاور بازاریابی و استراتژی بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری اتریش و آلمان.
  • دارای مدرک دکتری از دانشگاه لایپزیگ آلمان.
  • سخنران و مدرس در هفت دانشگاه معتبر اروپایی از جمله دانشگاه‌های فرالبرگ اتریش، پلی تکنیک میلان و لیدزمتروپلیتن انگلستان.
  • استاد استراتژی و مدل‌های کسب و کار در مدرسه مدیریت لایپزیگ “HHL”.

 

Alex Rauser

  • مؤسس و مدیرعامل شرکت “Prototype interactive UAE” (پروتوتایپ به عنوان یک شرکت بازاریابی دیجیتال آغاز به کار و در حال حاضر به‌عنوان یکی از طراحان پیشرو و مطرح در حوزه بازاریابی دیجیتال در خاورمیانه می‌باشد. بانک تجاری دبی، استاندارد چارترد، بانک مشرق و بازار مالی دبی از مشتریان برجسته این شرکت می‌باشند)
  • مدیر پروژه‌های موفقی در خاورمیانه از جمله طراحی اولین پلت فرم بانکداری اجتماعی “CBD” در امارات و همچنین طراحی و اجرای کیف پول الکترونیکی “E-wallet” برای بانک مشرق و از چهره‌های خبرساز رسانه‌های دیجیتال.
  • دارای مدرک مهندسی رسانه از دانشگاه “Heilbronn” آلمان.

امیر رضا فرهادی

  • طراح و مدیر بازاریابی دیجیتال سابق شرکت‌های زیرمجموعه “Leo Burnett”.
  • متخصص حوزه دیجیتال با تجربه گسترده در مدیریت آنلاین و فنی پروژه‌های دیجیتال بانک‌ها و مؤسسات مالی.
  • برنده سه جایزه از “Banker Middle East” برای مدیریت و اجرای پروژه‌ه‌های مختلف.
  • برنده جایزه “توسعه وب در ایران” در سال ۲۰۰۷٫
  • دارای مدرک مهندسی برق از دانشگاه علم و صنعت ایران و مدرک MBA از دانشگاه فونیکس امریکا.

 

Achilles Manolopoulos

سخنرانی آنلاین درباره تجارب پیاده‌سازی نسل نوین خدمات بانکی

  • مدیر دپارتمان بازاریابی دیجیتال بانک تجاری دبی”CBD”
  • مدیر بخش اروپا و خاورمیانه بانک آمریکا در حوزه تجارت الکترونیک ازسال ۲۰۰۵ تا
  • از استراتژیست‌های مطرح در حوزه طراحی محصولات بانکی در خاورمیانه.
  • دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار از دانشگاه “Sufflok” بوستون آمریکا و فارغ التحصیل ممتاز مرکز مدیریت تحول اروپا در ناتینگهام
Print Friendly